ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ:
- забезпечення високого наукового та методичного рівня викладання;
- оволодіння системою моніторингу результативності своєї педагогічної діяльності кожним вчителем та планування подальшої роботи, направленої на підвищення професійної майстерності;
- вивчення та застосування нових навчальних планів, програм, підручників, посібників тощо;
- удосконалення форм роботи по запровадженню нетрадиційних форм і методів організації навчання, інноваційних технологій та передового педагогічного досвіду;
- заохочування та залучення вчителів до науково-дослідницької та експериментальної роботи;
- активізація роботи школи молодого вчителя “На шляху до майстерності”;
- активізація роботи предметних методичних комісій та творчих груп вчителів з актуальних питань навчально-виховного процесу;
- активізація роботи вчителів щодо розвитку природних здібностей школярів, творчої співпраці вчителя й учня та залучення до роботи в Малій академії наук;
- впровадження в навчальний процес особистісно – орієнтованих технологій;
- організація, інформаційно – методичне і нормативно-правове супроводження роботи з метою реалізації нормативно-законодавчих документів та програм з питань соціального захисту дітей.
ФОРМИ НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНОЇ ТА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ:
колективні форми роботи:
- педагогічна рада;
- методична рада;
- науково-практична конференція;
- методичні оперативні наради;
- психолого – педагогічні семінари;
- педагогічні виставки;
групові форми роботи:
- предметні методичні комісії;
- творчі групи;
- школа молодих учителів;
- предметні тижні;
- семінари-практикуми;
- психолого-педагогічний консиліум;
- педагогічні читання;
індивідуальні форми роботи:
- стажування;
- методичні консультації;
- співбесіди;
- наставництво;
- аналіз уроків;
- робота над науково-методичною проблемою;
- атестація вчителів;
- курси підвищення кваліфікації;
- творчі звіти;
- самоосвіта вчителів.