ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ НАУКОВО – МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В ШКОЛІ
Науково-методична робота є основним компонентом системи підвищення кваліфікації, важливою ланкою в системі безперервної освіти. Це цілісна система взаємопов’язаних дій, які забезпечують постійний розвиток творчої особистості педагога, формування єдиного колективу педагогів-дослідників, а в кінцевому результаті – підвищення креативного освітнього рівня навчального закладу.
Пріоритетними напрямами науково-методичної роботи є: формування професійної компетентності педагогів у контексті європейського виміру якості освіти, формування та розвиток художньо-естетичних ціннісних орієнтацій учнів; формування творчої особистості сучасного педагога, його корпоративної культури в умовах демократичного суспільства.
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМКИ:
- Систематичне підвищення наукового та методичного рівня вчителів.
- Підготовка вчителя до освоєння ним змісту програм по предметах та технологій їх реалізацій.
- Постійне ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методикою викладання.
- Вивчення і впровадження в практику передового педагогічного досвіду, розвиток ініціативи та творчості, підтримка інноваційної діяльності вчителів.
- Вивчення та практична реалізація навчальних програм і планів (з урахуванням інструктивно-методичних рекомендацій щодо вивчення шкільних дисциплін у навчальному році).
- Спрямування науково-методичної роботи на створення оптимальних умов для широкої загальноосвітньої підготовки та всебічний розвиток здібних і обдарованих учнів, реалізацію їх творчих запитів.
- Збагачення новими, прогресивними і більш досконалими методами і засобами навчання.
8. Постійне вдосконалення навичок самоосвітньої роботи вчителя, надання йому кваліфікованої допомоги як в питаннях теорії, так і практичній діяльності, в підвищенні результативності його педагогічної праці.