Корекційно-розвиткова робота в закладі освіти

Організація освітнього процесу з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах спеціального та інклюзивного навчання здійснюється на основі принципів корекційної педагогіки. Вона передбачає глибоке розуміння з боку фахівців основних причин та особливостей відхилень у розвитку психічної діяльності дитини, вміння визначати умови для інтелектуального розвитку і забезпечувати особистісно-розвиваюче середовище, яка дозволяло б реалізовувати пізнавальні резерви школярів.

Завдяки взаємозв’язкам у роботі, з підтримкою і методичною допомогою адміністрації закладу, педагогічні працівники закладу постійно удосконалюють зміст корекційно-розвиткових занять, посилюють їх комунікативну, корекційну спрямованість у єдиній системі організації освітнього процесу. Формують компетентності учня засобами інтерактивних технологій, забезпечують необхідну мотивацію основ навчально-корекційної діяльності учнів.

Завданням корекційно-розвиткової діяльності освітнього закладу є забезпечення кожної дитини з особливими освітніми потребами розвитковою роботою з урахуванням її психологічних особливостей, здібностей та нахилів і максимально можливої самореалізації особистості.

Налаштування доступності
Налаштування контрасту
Розмір шрифту
Міжбуквенний інтервал
Міжстрочний інтервал
Зображення
Шрифт
Скинути налаштування