
Корекційно-розвиткова робота в закладі освіти
Організація освітнього процесу з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах спеціального та інклюзивного навчання здійснюється на основі принципів корекційної педагогіки. Вона передбачає глибоке розуміння з боку фахівців основних причин та особливостей відхилень у розвитку психічної діяльності дитини, вміння визначати умови для інтелектуального розвитку і забезпечувати особистісно-розвиваюче середовище, яка дозволяло б реалізовувати пізнавальні резерви школярів.
Завдяки взаємозв’язкам у роботі, з підтримкою і методичною допомогою адміністрації закладу, педагогічні працівники закладу постійно удосконалюють зміст корекційно-розвиткових занять, посилюють їх комунікативну, корекційну спрямованість у єдиній системі організації освітнього процесу. Формують компетентності учня засобами інтерактивних технологій, забезпечують необхідну мотивацію основ навчально-корекційної діяльності учнів.
Завданням корекційно-розвиткової діяльності освітнього закладу є забезпечення кожної дитини з особливими освітніми потребами розвитковою роботою з урахуванням її психологічних особливостей, здібностей та нахилів і максимально можливої самореалізації особистості.