Педагогічна рада: «Діяльнісний підхід у загальній середній освіті в реаліях сьогодення»
Велика мета освіти полягає в тренуванні,
а не завантаженні розуму;
навчанні використовувати власні думки,
замість того, щоб заповнювати колекцією чужих."
Трайон Едвардс
Педагогічна рада:
«Діяльнісний підхід у загальній середній освіті в реаліях сьогодення».
Діяльнісний підхід в освіті – спрямованість освітнього процесу на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості, застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти і командної роботи, успішну інтеграцію в соціум і професійну самореалізацію.
Можна багато говорити про те, що сучасні діти інші, а можна врахувати ці зміни та застосувати діяльнісний підхід в навчальному процесі й досягти освітньої мети: сформувати особистість із розвиненими ключовими компетентностями та наскрізними вміннями, успішно інтегровану в соціум, здатну до самоосвіти та командної роботи.
31 жовтня 2024 року заступник директора з навчальної роботи Філончик І.В. разом з колегами: Щувайло М.В., Трушиною Ю.О, Щербиною Л.В., Бородавко Т.П. та Білошицькою А.С. провели тренінг: «Діяльнісний підхід у загальній середній освіті в реаліях сьогодення».
Сьогоднішнє суспільство потребує людей, які вміють творчо і креативно мислити, застосовувати набуті знання в складних, часто нестандартних ситуаціях, швидко розв’язувати проблеми, створювати нове, працювати в команді. Звісно, для формування такої особистості треба використовувати у шкільному освітньому процесі інноваційні методи і прийоми навчання, особливі завдання і вправи, які б реалізовували всі ці потреби.
Тому, одним із способів вирішення всіх цих завдань є саме діяльнісний підхід, адже саме в дії діти вчаться застосовувати набуті знання на практиці.
Учасники заходу ознайомилися з теоретичними аспектами діяльнісного підходу та з практичними особливостями його втілення в освітній процес.