Педагогічна рада “Охорона праці та безпека життєдіяльності в закладі освіти”

Безпека життєдіяльності учасників освітнього процесу в закладах освіти ґрунтується на свідомому і сумлінному виконанні правил. Основні види життєдіяльності в закладі освіти – це праця, навчання, гра, творчість. Під час перебування в закладі потрібно усвідомлювати наслідки своїх дій, щоб не створити небезпечну ситуацію, виробивши відчуття особистої безпеки та безпеки оточення; розуміти те, що безпека, перш за все, залежить від кожної людини, її ставлення до навколишнього середовища та інших людей. Обставинами та причинами типових нещасних випадків, що сталися в закладах освіти за останні роки, є: травмування; невиконання учнями правил безпеки під час проведення занять з фізичної культури і спорту в спортивному залі чи на майданчику; невиконання школярами інструкцій з безпеки життєдіяльності (бігання по коридорах під час перерв, дитячі пустощі під час прийоми їжі в їдальні).

Виконання вимог інструкцій, нормативних актів з безпеки життєдіяльності, правил безпечної роботи під час освітнього процесу, співпраця з адміністрацією закладу щодо створення безпечних умов для навчання є запорукою безпеки учасників освітнього процесу.

Сьогодні життєво необхідно озброїти дітей знаннями, вміннями і розумінням важливості збереження власного життя і здоров’я. Отже, виховання здорового покоління, зі сформованою культурою безпечної поведінки, із засвоєним алгоритмом дій в умовах конкретної надзвичайної ситуації – одне з пріоритетних завдань, яке поставлене сьогодні перед освітою.

26 березня в закладі освіти відбулася педагогічна рада в он-лайн форматі з метою: нагадати працівникам закладу освіти поняття «охорона праці та безпека життєдіяльності»; ознайомити із законодавством України про охорону праці; нагадати про види відповідальності за порушення вимог щодо охорони праці; нагадати види інструктажів з охорони праці; з метою проведення профілактики травматизму в закладі освіти.

Під час наради виступили:

  • заступник директора з виховної роботи Мала Г.І. з доповідю на тему “Охорона праці та безпека життєдіяльності в закладі освіти”. Під час доповіді пригадали алгоритм дій у разі нещасного випадку; види інструктажів та їх призначення; розглянули заходи з попередження дитячого травматизму.
  • вчитель української мови та літератури Грищенко О.О. вистопила з доповідю на тему “Безпека в Інтернеті”, під час якої розглянули небезпеки для дітей та дорослих в Інтернеті та надала практичні поради батькам та дорослим, як убезпечити дитину під час користуванння Інтернетом.
  • практичний – психолог Білошицька Г.С. розповіла про “Ознаки самотравматизму. Як допомогти дитині?”. Під час виступу Анна Сергіївна наголосила на що потрібно звертати педагогам у спілкування з дітьми, які можуть бути травми, як діяти, коли виявили ознаки самотравмування дитини, а на прикінці виступу надала пам’ятки вчителям та батькам як підтримати дитину, коли виявили ознаки самотравматизму.