
Педагогічна рада: “Школа і сім`я: партнерство всерйоз і надовго. Шляхи забезпечення творчого співробітництва педагогічного колективу, учнів і батьків в умовах демократизації закладу освіти.”
“ Час і батькам, і вчителям глибоко усвідомлювати, що ані школа без сім’ї, ані сім’я без школи не можуть упоратися з найтоншими, найскладнішими завданнями становлення людини “
Василь Сухомлинський
Сьогодні в умовах модернізації української освіти одним із напрямків оптимізації освітнього процесу є спрямування на демократизацію взаємовідносин його учасників: вчителів, учнів та батьків, що відображається в нових підходах:
- створенні сприятливої атмосфери співробітництва;
- зниженні монологічного викладу, дублювання інформації, яка може бути отримана з доступних джерел;
- переходу до діалогу у спілкування в ході інтенсифікації впровадження в освітній процес активних методів, які дають можливості для розкриття творчої особистості, розвитку ініціативи, активізації пізнавально-навчальної діяльності учня.
«Педагогіка партнерства» є одним із факторів ефективної взаємодії учасників освітнього процесу.
На сьогодні найефективнішою формою включення батьків у побудову партнерства з закладом освіти вважається упровадження технології проєктування моделі партнерської взаємодії з сім'єю. Батьків найбільше цікавлять індивідуальні зустрічі з учителями, тренінги, де вони змогли би знайти відповіді на хвилюючі їх питання.
Зважаючи на вищесказане, на педагогічній раді учасники розглянули форми та методи взаємодії всіх учасників освітнього процесу; шляхи вдосконалення професіоналізму вчителя в системі компетентністного підходу; формування психолого-фізіологічної стійкості, профілактика стресів, розумових, емоційних перевантажень учнів.
Педагогічна рада містила багато змістовного матеріалу та практичних порад для вчителів, щодо налагодження взаємодії з батьками та здобувачами освіти.