«Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи»

                                                                                               «Якщо вчитель став другом дитини,

якщо ця дружба осяяна благородним захопленням,

                                                                                                       поривом до чогось світлого, розумного,

                                                                                                         у серці дитини ніколи не з’явиться зло.» –

В.О. Сухомлинський.

 

Цей вислів великого педагога став червоною ниткою, що пройшла крізь усі виступи педагогів, які взяли участь у черговому засідання педагогічної ради закладу освіти. Захід відбувся в онлайн-форматі 02 листопада 2022 року відповідно до річного плану роботи закладу освіти.

У ході засідання педагогами було розглянуто питання реалізації технологій педагогіки партнерства в практиці роботи закладу освіти. У своєму виступі «Педагогіка партнерства як ключовий компонент Нової української школи» Ірина Філончик, заступник директора з навчальної роботи, окреслила головні ідеї, на яких ґрунтується педагогіка партнерства, розкрила основні моменти впровадження педагогіки партнерства в практику роботи закладу освіти, презентувала модель взаємодії учасників освітнього процесу тощо. Із цікавістю учасники заходу прослухали презентацію досвіду роботи учителів кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін під керівництвом О. Зайцевої, про переваги педагогіки партнерства під час освітньої діяльності закладу.

Під час обміну думками у підсумку засідання педагоги відмітили, що учні, батьки та вчителі, об’єднані спільними цілями та прагненнями, є добровільними й зацікавленими спільниками, рівноправними учасниками освітнього процесу, відповідальними за результат. Отже, тільки разом ми створимо дійсно Нову українську школу, де дитині буде цікаво та комфортно.