Життя on-line.

◊◊◊

Життя online триває. Логопедичні заняття також переходять у дистанційний формат. Ми активно підтримуємо й випробовуємо будь-які інновації, з цього приводу студентка 3 курсу Київського університету імені Бориса Грінченка і практикантка нашого освітнього закладу – Михайлюк Марія під нашим керівництвом пропонує Вашій увазі логопедичний online квест. 
Тема: “Подорож. Види транспортних засобів”
Вікова категорія: молодший шкільний вік (1 – 4 клас). 
Більш детально Ви можете ознайомитись із заняттям клікнувши на активний лінк, посилання на конспект заняття знаходиться у описі під відео. Гарного перегляду та корисного застосування у роботі !  

◊◊◊

Для першокласників нашої школи онлайн навчання незвичне і захоплююче. Дидактичні ігри, веселі руханки, цікаві відео, творчі завдання ведуть їх у чудову країну Знань. А на перервах можна поспілкуватися з друзями. Давайте знайомитись 1- А клас!

◊◊◊

Рух – запорука здоров’я. Навіть першокласники знають, що довге сидіння перед монітором не дуже корисне. Тому під час он-лайн уроків вони із задоволенням виконують вправи веселих руханок. Знайомтесь 1-Б клас!

◊◊◊

Виховний захід: «Чим славиться столиця України?». Київ – столиця нашої Батьківщини, України. Наша столиця – велике місто, в якому є безліч скверів, музеїв, театрів, університетів, площ, пам’ятників історії та культури тощо. У Києві життя стрімке і непередбачуване, знати місця нашої столиці є обов’язком кожного киянина. Учні 1-х класів здійснили віртуальну подорож по нашому місту. Ми справжні кияни!

◊◊◊

У спеціалізованому 1-В класі, де навчаються діти з особливими освітніми потребами ,був проведений урок з мистецтва на тему:“Бджілка трудівниця “ . Урок розпочався з ранкового привітання, далі були використані такі форми роботи:вправи на дихання, фізкультхвилинка, відгадування загадок.

◊◊◊

Під час вивчення теми “Світ різноманітний”, на уроці з предмету “Я досліджую світ”, учні 2-Б класу змогли поглибити знання про різноманітність народів у світі, їхніх культур і звичаїв, збагнути чим вони схожі та чим відрізняються. Навчились поважати національні традиції та звичаї. А весела запальна руханка з улюбленими іграшками підвищила розумову працездатність дітей, додала настрою та впевненості у своїх силах.

◊◊◊

Онлайн урок з англійської мови в 2б класі.
Тема уроку:”Частини тіла”.
На уроці діти читають слова в підручнику (hear, head, eye, ear, hand, mouth, leg, arm,foot, toe, finger, body, neck,nose). Учитель стежить за правильною вимовою слів учнями.
Учні практикуються у вживанні дiеслів have/has got.
I have got one head.
I have got one nose.
I have got two hands.
I have got two legs.
He has got two arms.
He has got ten fingers.
Фізкультхвилинка.
Учні дивляться на малюнок , співають пісню і торкаються тих частин свого тіла,які називають.

◊◊◊

Інтегорований урок з мистецтва в рамках теми: “Сонце – господар неба” у 2-Вкласі, школи I-III ступенів № 259 , відкрив діткам з особливими освітніми потребами цікаві знання про поняття омоніми, пригадалась тема: “Іменник”. Діти усвідомили значення сонця та відчули себе справжніми художниками – дизайнерами. Створюючи власні сонечка – удосконалювали дрібну моторику, каліграфічні та математичні навички.

◊◊◊

Один день з життя на дистанційному навчанні. На дистанційному навчанні вирує життя. Учні активно працюють на уроці, як усно так і письмово. Українська мова, математика, англійська мова з перевіркою домашнього завдання, актуалізацією опорних знань, поясненням нового матеріалу, відпрацюванням.

◊◊◊

Дистанційний урок з “Я досліджую світ” у спеціалізованому 3-В класі для дітей з особливими освітніми потребами. Тема уроку: “ Родовідне дерево”. Формували поняття “родина”, “рід”, “рідня” , бажання берегти родовідні зв’язки. Вчилися складати родовідне дерево, розвивали мислення, мовлення, виховували любов до членів своєї родини.

◊◊◊

На уроці математики в 4-А учні ознайомились з прийомом округлення при додаванні і відніманні; закріпили навички письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел.
Також діти розвивали вміння округлювати числа при додаванні і відніманні, розв’язували складні задачі, розвивали логічне мислення.

◊◊◊

Разом з 4-Б класом ми відправились у незвичайну подорож – подорож до казки. Ми повторили та закріпили знання з теми: «Казки зарубіжних письменників», збагатили знання іншими творами зарубіжних авторів. За допомогою розроблених інтерактивних ігор учні розвивали навички усного мовлення, кмітливість, винахідливість, логіку та уяву. Діти змогли уявити себе відомими письменниками, придумати свою власну казку.

◊◊◊

Урок трудового навчання у спеціалізованому 4- В класі в рамках теми «Весняні квіти. Виготовлення ромашки. Комбінування вивчених технік» у школі І – ІІІ ступенів 259 дав можливість особливим діткам відчути прихід весни, оскільки ми пригадали ознаки пори року. Також діти мали можливість розвивати логічне мислення за допомогою цікаво підібраних завдань (ребуси, загадки). У поєднанні різних технік виконання ромашки гарно працювала моторика рук, що теж є корисним.

◊◊◊

В рамках теми «Зв’язок музики з іншими видами мистецтва» в 5-х класах, з метою сформовати музикознавчі вміння й навички на уроках музичного мистецтва учні виконують завдання, де: розрізняють на слух музичних твори українських композиторів, здійснюють музикознавчий аналіз творів української музики з поєднанням музичних творів з образотворчими творами мистецтва; застосування методу аналізу-інтерпретації творів шкільного педагогічного репертуару, створення музичних образів, до прослуханого твору; для закріплення набутих знань використовуються «музичні ребуси».

Теоретичний матеріал,  побудований у вигляді  «уроку»,  наповнено візуальними даними (репродукціями творів образотворчого мистецтва, портретами діячів музичного мистецтва, фотоматеріалами та ін.) та аудіо-фрагментами музичних творів.

◊◊◊

Дистанційний урок в 10 класі. Шевченко М.Г., учитель фізики школи I-II Iступенів №259 м. Києва, провела онлайн – урок фізики в 10 класі. Тема уроку: «Основи термодинаміки. Розв’язання задач».

Дистанційний урок проходив в форматі відеоконференції на платформі Google Meet. Матеріали уроку вчитель виклала в додатку Google Classroom.

Марія Гаврилівна пояснювала матеріал учням демонструючи слайди презентації теми уроку «Застосування першого закону термодинаміки до ізопроцесів». Учні відповідали на проблемні запитання, розв’язували задачі, ставили самі запитання.

Учні уміють застосовувати одержанні знання до розв’язування задач.

Виконанні домашні завдання діти надсилають на електронну пошту вчителя.

◊◊◊

Грищенко Олена Олександрівна, учитель-методист школи І-ІІІ ступенів № 259 Деснянського району міста Києва, провела онлайн-урок української мови в 11 класі. Тема уроку – «Відмінювання іменників». Матеріали уроку вчителька виклала в додатку  Google Classroom, де створила курс «Українська мова. 11 клас». Розпочався урок із відеоконференції в Meet. Олена Олександрівна пояснювала матеріал, демонструючи учням презентацію «Відмінювання іменників». Для кращого засвоєння даної теми діти мали можливість подивитися відеопояснення відомих викладачів: матеріали уроку містять гіперпосилання для перегляду навчального відео в YouTube. Тренувальні вправи учні виконували самостійно за підручником.Під час уроку також здійснювалась підготовка до ЗНО. Домашнім завданням було написати власне висловлення і здати його на перевірку в Classroom.

◊◊◊

Історія України 11 клас
Тема: Революція Гідності 2013-2014 років.
Під час проведення онлайн-уроку на платформі Google meet використовувалася презентація та відеоматеріал в You Tube.
Учні заповнювали таблицю про перебіг подій Революції Гідності, систематизували свої знання складанням тезового плану про наслідки Революції Гідності. На закріплення отриманих знань учні виконали тестові завдання на платформі Google classroom.

◊◊◊

Дистанційний урок української мови в 7-Б класі

Чернишук Ірина Вікторівна, вчитель української мови і літератури, провела онлайн урок
 у 7-Б класі. Тема уроку: «Види прийменників за будовою.
Написання похідних прийменників разом, окремо і через дефіс».
Матеріали уроку було викладено в додатку Google, де був створений курс «Українська мова. 7-Б клас”. Розпочався урок із відеоконференції на платформі ZOOM.
Під час уроку вчитель поставив проблемне питання, на яке учні мали відповісти у процесі засвоєння навчального матеріалу. Для кращого засвоєння нової теми, діти мали можливість переглянути презентацію та навчальне відео в YouTube, перейшовши за посиланням.
Тренувальні вправи учні виконували самостійно. Домашнє завдання було пояснене вчителем на уроці.

◊◊◊

Дистанційний урок німецької мови у 5-му класі, школи|-||| ступенів № 259 Деснянського району м. Києва.

Тема уроку: Весняні квіти.

Вчитель: Вербовець Аліна Олександрівна.

Урок проведено через відеоконференцію Google Meet. На уроці діти вивчили нові ЛО теми.  Було подано наочний матеріал за допомогою функції демонстрації екрану. На закріплення вивченого матеріалу діти виконали усну вправу. Домашнім завданням було вивчити нові слова та, за бажанням, намалювати весняну квітку і підписати її німецькою мовою.

◊◊◊

Для ефективного опрацювання учнями тем з англійської мови , передбачених для дистанційного навчання, застосовую інтернет-ресурси, які сприяють забезпеченню формування навичок та вмінь читання, говоріння, аудіювання та письма. Для цього використовую наступні завдання: короткі і дидактично продумані відео та аудіоролики, презентації (граматичний та лексичний матеріал), тематичні таблиці, схеми та діаграми; створюю, перевіряю і оцінюю завдання в електронній службі.

Безумовно, режиму онлайн-уроків недостатньо для віддаленого навчання. Учень повинен мати можливість у властивому для себе темпі самостійно працювати з освітніми ресурсами, підготовленими, викладеними або рекомендованими вчителем.

◊◊◊

Урок з розвитку мовлення на тему: «Робота над деформованим текстом» у 3 – В класі.
Тема уроку: урок розвитку зв’язного мовлення. Робота над деформованим текстом.
Мета: навчити учнів редагувати текст з метою усунення логічних пропусків у тексті; розвивати вміння помічати невідповідність змісту тексту заголовка та виправляти помилку у тексті; виховувати культуру мовлення.

◊◊◊

Уроки біології онлайн. На кроках біології учні завжди активно працюють: переглядають цікаві презентації, демонструють свої презентації, виконують тести в зошитах і на класрум, пишуть повідомлення і малюють малюнки до них, схеми, розв’язують кросворди. Всі працюють із задоволенням!

◊◊◊

Карантинні обмеження стали справжнім випробуванням для освітнього процесу. Але важливим є вміння своєчасно адаптуватись та використовувати всі можливі ресурси. Уроки онлайн з англійської мови – ефективний спосіб підвищити рівень знань, отримати нові навички та покращити ті, що вже є. Наші дистанційні заняття проходять максимально комфортно. Саме на уроках англійської в режимі онлайн ми:
• поліпшуємо навички говоріння, аудіювання та читання;
• поповнюємо словниковий запас;
• покращуємо навички спілкування;
Крім різних посібників і підручників, Філончик І.В.- вчитель англійської мови на своїх онлайн уроках використовує додаткові матеріали:
• аудіозаписи;
• відео;
• мобільні додатки;
• ігри;
• ілюстрацій ні матеріали;
• презентації тощо.
І це допомогає викладати шкільну програму з англійської мови у новому, зручному та цікавому форматі.

◊◊◊

         15.04.2021р. відбувся онлайн-урок зарубіжної літератури на платформі classroom.google.com, на який учні школи І-ІІІ ступенів №259 могли зайти за відповідним посиланням: https://meet.google.com/rmt-xjhz-jgb. Тема уроку: Література ХХ-ХХІ ст. Антуан де Сент-Екзюпері. Казка-притча «Маленький принц».

Мета уроку: Познайомити учнів з життям і творчістю Антуана де Сент-Екзюпері.

Розвивати ключові компетентності учнів, а саме:

  • розуміти особисту відповідальність перед людьми;
  • відповідально ставитись до власного здоров’я, цінувати життя;
  • усвідомлювати важливість прийнятих рішень для самореалізації.

Формувати предметні компетентності:

  • виявляти актуальність порушених письменником питань і проблем у казці-притчі «Маленький принц»;
  • розкривати особливості сюжету і композиції твору «Маленький принц».

         Всі навчальні матеріали до уроку та посилання були викладені  на платформі classroom.google.com, де заздалегідь було створено курс «Зарубіжна література 8 клас».

Урок розпочався з відео конференції в Meet, де вчитель виклала матеріал щодо життя і творчого шляху видатного французького письменника Антуана де Сент-Екзюпері, демонструючи відповідну презентацію. Коротко ознайомила з історією створення та сюжетом казки-притчі «Маленький принц», відповідно були надані матеріали для ознайомлення (відео, посилання на мультиплікаційний фільм та аудиокнигу). Домашнім завданням для учнів було прочитати твір Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц», подивитись надані відеоматеріали, та знайти і виписати з тексту твору крилаті вирази, що стали стверджувальними висловлюваннями у нашому житті щодо відповідальності і сенсу існування людини.

◊◊◊

Дистанційне навчання  – багатовимірна система  процесів навчання і зв’язку .
Дистанційне навчання (англ. Distant learning)  – це новий засіб реалізації процесу навчання, в основі якого використання сучасних інформаційних і телекомунікаційних технологій, що дозволяють навчатись на відстані без безпосереднього, особистого контакту між викладачем і учнем.

◊◊◊

Дистанційний урок з літературного читання за темою: “Життя та творчість Лесі Українки” у 3-Б класі, школи I-III ступенів № 259. Діти на уроці грали в гру «Мікрофон». Уявляли себе журналістами і брали уявне інтерв’ю у Лесі Українки. Учні активно задавали і відповідали на запитання. Читали вірші Лесі Українки « Давня весна», « Стояла я і слухала весну»…

◊◊◊

Під час дистанційного навчання я створила зручні умови для учнів, щоб заняття проходили без навантаження та весь матеріал легко запам’ятовувався, використовуючи різні ресурси. Виховне заняття на тему “Києве мій” провела у вигляді подорожі. Учні вивчили і “побували” у визначних місцях міста Києва. Ми пригадали символіку України. Розвивала зв’язне мовлення 2-х класів, вміння поважати одне одного. Виховувала любов до рідного краю, належне ставлення до пам’яток історії та архітектури країни.

◊◊◊

У 8-А класі, був проведений онлайн – урок української літератури на тему: «Характеристика образів героїв повісті Н. Бічуї «Шпака Славка Беркути»». Урок проходив на платформі Google Meet, використовувалась робота з текстом (учні зачитували цитатну характеристику головних персонажів твору), учні систематизували свої знання у складані таблиці «Позитивне та негативне в образі персонажа», заповненні анкети головного героя, складенні інформаційного грона: «Що таке дружба». На закріплення отриманих знань учні вдома напишуть твір – роздум «Без дружби життя не повноцінне».

◊◊◊

Дидактичні ігри під час дистанційних уроків навчання грамоти допомагають урізноманітнити сприйняття матеріалу. А коли дітям цікаво, інформація сприймається і запам’ятовується набагато швидше. Таким чином ігри допомагають формувати ключові компетентності учнів.

◊◊◊

Дистанційне заняття з ритміки у спеціалізованому 3-В класі для дітей з ООП.
Тема заняття: ” Розвиток почуття темпу і ритму”.Вчимося відчувати музичний темп,ритмічно корегувати рухи рук і ніг під музичний супровід.Розвиваємо координацію рухів,відчуття ритму і такту, гнучкість і пластичність,увагу,творчу виразність та уяву.

◊◊◊

Розвиток дитини – неприривний процес, і в умовах дистанційного навчання з допомогою сучасних ресурсів його можна зробити веселим і змістовним. Таким чином, і учні з особливими освітніми потребами на корекційно-розвиткових заняттях з психологом дізнаються багато нового. Цікаво було спілкуватися та виконувати вправи по активізації пізнавальних процесів і розвитку міжпівкульної взаємодії. Такі заняття підтримують інтерес дитини до навчання.

◊◊◊

Під час виховного занття в 3-х та 4-х класах на тему “Чому іде дощ?” було закріплені знання про воду, її властивості та стани. Діти повторили тему “Кругообіг води в природі”. Виховували любов до рідного краю, бережливе ставлення до навколишнього середовища. Були створені зручні умови для навчання в дистанційному форматі.

◊◊◊

Під час проведення онлайн уроків з математики на платформі Google Meet використовуються презентації та відео-матеріали. Для розвитку кмітливості учні розв’язують цікаві, нестандартні, прикладні задачі, при їх розв’язанні вчимося застосовувати інформацію з попередньої теми і переносити в іншу.

На уроках математики використовую такі види роботи:

  • голосне коментування розв’язку;
  • аналіз судження іншого учня;
  • аналіз розв’язку;
  • доведення;
  • усна лічба.

Також розв’язуємо задачі на встановлення відповідності, розгадування ребусів і кросвордів, складання казок (5 клас), де дійовими особами є математичні поняття. Запускаємо онлайн – тестування просто під час уроку, діти залюбки включаються в гру – перевірку. Під час уроків кожень учень повинен за дві,три хвилини презентувати результати своєї домашньої роботи. В кожному клвсі складаємо кросворд за  темою попереднього уроку, щоб перевірити знанння в цікавому форматі.

◊◊◊

Дистанційне навчання – не привід сумувати, адже можна вчитися онлайн! Учні початкової школи мали можливість  поспілкуватися на занятті з психологом Білошицькою Анною Сергіївною. Гуртом вчитися веселіше та добріше. Діти із задоволенням переглянули відеоматеріали про емоції, вчилися розпізнавати свої та чужі почуття. Цікавими виявилися вправи “Вгадай емоцію” та руханки. Кожний спробував намалювати свій настрій і поділитися веселими думками з оточуючими.

◊◊◊

Протягом дистанційного навчання я намагалася адаптувати оптимальне подання та засвоєння матеріалу до нових реалій з метою формування умінь і навичок для використання їх в подальшому навчанні та житті.
Під час уроку читання за темою “К Перелісна. Зима й весна” дітки навчилися бачити прекрасне в кожному слові авторки, занурилися в красу живої природи, що прокидається від зимового сну. А також показали свої емоції, ставлення до прочитаного у вигляді малюнку.